Szavazás

<

V. Naszályi Márta

Közös ügyeink nemcsak a politikusokra tartoznak

Friss topikok

  • SHRV: @Ahoj-: no és most lássuk, mi valósult meg ezekből a "tanulmányokból". (2021.12.04. 19:35) Játszótéri vécék
  • rokon1: Ha valaki korrekt, tisztességes, megbízható ügyintézést, csereszerződést, partnert keresett/keres ... (2020.06.15. 13:19) Fél év
  • chrisred: @M.K.R.: Tudom, a lakásomban is természetes eredetű a szálló por, mégis szoktam takarítani. Ez ter... (2019.11.22. 06:08) Köhögést kapunk Karácsonyra?
  • M.K.R.: Hála az égnek, ezt még nem sikerült megfúrniuk és megépült a 82 óta tervezett és szakaszos kiépült... (2019.11.21. 16:06) Requiem az Etele úti fákért
  • M.K.R.: Na ez is egy térkőmániás. (2019.11.21. 15:38) Tabáni titkok

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Állandó oldalak

2012.01.13. 12:11 elendem

Kit érdekel a Budai Vár?

Címkék: fórum tervek budai vár nyilvános tervbemutató vár fejlesztés

 Szakmai körökből jutott el hozzám egy internetes beszámoló a Magyar Urbanisztikai Társaságnál (MUT) tartott nyílt fórumról, ahol a Budai Vár rekonstrukciós stratégiájáról beszélgettek. Az esemény annak a nyilvános egyeztetési folyamatnak a része, amelyet Zumbok Ferenc kormánybiztos indított el azzal, hogy 50 szakmai és civil szervezetet felkért fórumok szervezésére.

A meghívott előadók között szerepelt a KÖZTI tervező csapata, akik a Budavári Önkormányzat megrendelésére terveztek átfogó programot a Vár fejlesztéséről, valamint Zoboki Gábor, aki egy másik tervezői team élén készített el egy másik programot a Várra. A meghívták dr. Acél Pétert, az I. kerület főépítészét is.

Nem titkolom, dühített, hogy csak utólag értesültem a programról, és az is, hogy a Magyar Építész Kamara fórumára sem tudtam elmenni. Levelet írtam tehát a főépítész úrnak és a Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottság elnökének, amelyben megkérdeztem, miért nem kaptunk értesítést mi, budavári lakosok, mi budavári képviselők, mi városfejlesztési bizottsági tagok erről az eseményről. Mivel választ nem kaptam, személyesen is bementem a főépítész úrhoz, hogy beszéljek vele. 

Beszélgetésünk eredménye az lett, hogy ígéretet kaptam, a bizottság tagjait értesítik az önkormányzathoz beérkező meghívásokról, és a hétfőn tartott bizottsági ülésen a bizottság elnöke is megerősített ebben.

Van már egy éve is, hogy a MUT-ban bemutatták részletesen a KÖZTI terveit. Azon a fórumon részt vettem, és azóta többször is indítványoztam bizottsági ülésen, képviselő-testületi ülésen, polgármesteri és főépítészi beszélgetéseken, hogy mutassák be a terveket a kerületi képviselőknek, a kerületi lakosságnak a honlapon is, egy rendezvény keretében is és az aulában rendezett kiállításon is.

Kérésemet eddig nem vették komolyan, és erre továbbra sem látok hajlandóságot, pedig szerintem sokan vagyunk I. kerületiek, akiket nagyon érdekel a Vár fejlesztésének ügye.

Megígérem ezért, hogy ami rendezvény a tudomásomra jut, azt azonnal közzéteszem a blogomon és az I. kerület facebook oldalán is. Kérek továbbá mindenkit, ha más úton értesül arról, hogy nyitott fórum, rendezvény lesz ez ügyben, tegye közzé és értesítsen engem is!

Menjünk el ezekre a rendezvényekre, mert közünk van hozzá, és beszélgessük róluk a különböző on-line és személyes fórumokon!

vnm

(A fénykép forrása: ingatlan.net)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eokoskodas.blog.hu/api/trackback/id/tr303542443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása