Szavazás

<

V. Naszályi Márta

Közös ügyeink nemcsak a politikusokra tartoznak

Friss topikok

  • SHRV: @Ahoj-: no és most lássuk, mi valósult meg ezekből a "tanulmányokból". (2021.12.04. 19:35) Játszótéri vécék
  • rokon1: Ha valaki korrekt, tisztességes, megbízható ügyintézést, csereszerződést, partnert keresett/keres ... (2020.06.15. 13:19) Fél év
  • chrisred: @M.K.R.: Tudom, a lakásomban is természetes eredetű a szálló por, mégis szoktam takarítani. Ez ter... (2019.11.22. 06:08) Köhögést kapunk Karácsonyra?
  • M.K.R.: Hála az égnek, ezt még nem sikerült megfúrniuk és megépült a 82 óta tervezett és szakaszos kiépült... (2019.11.21. 16:06) Requiem az Etele úti fákért
  • M.K.R.: Na ez is egy térkőmániás. (2019.11.21. 15:38) Tabáni titkok

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Állandó oldalak

2016.09.09. 19:45 Véenem

Budavári közlekedésfejlesztés

Címkék: közmeghallgatás Budavári Önkormányzat KÖZOP

 85999_714003_1000x700.jpg

Be kell-e számolni  közel 10 milliárd forint közpénz elköltéséről?

A szeptember 8-i testületi ülésen foglalkoztunk a Polgármesteri Hivatal Szervezetei és Működési Szabályzatának módosításával. Ennek lényege, hogy a Budai Vár és környéke közlekedésfejlesztési operatív program (KÖZOP) befejeződése miatt a projektmenedzsment csoport (beruházási iroda) megszűnik, és a beruházási és városüzemeltetési feladatok újra egy hivatali egységben működnek majd.

Ennek kapcsán megjegyeztem, hogy a javaslatot értem, de én azt gondoltam, hogy a projektcsoportot azután oszlatják föl, hogy elkészült a KÖZOP projektről szóló, átfogó beszámoló. Ezt a beszámolót egyébként az elmúlt hónapokban mind bizottsági, mind testületi üléseken többször kértem, és mindig ígéretet is kaptam arra, hogy elkészül.

Válaszában polgármesterünk elmondta, hogy készült egy beszámoló, de azt a közmeghallgatáson nem tudták elmondani (éreztette, hogy ez az én hibám). A közmeghallgatás végén azt mondták, hogy az önkormányzat felületein nyilvánosságra hozzák. De én most égen-földön nem találom.

Emlékezhetünk, hogy a közmeghallgatásra júniusban felfokozott hangulatban került sor. Kerületi lakók tömegei jelentek meg fontos kérdésekkel, mint például a tervezett Lovas úti mélygarázs. A közmeghallgatások korábban a polgármester másfél órás vetített képes prezentációival kezdődtek, és kérdéseket már csak ezután lehetett feltenni. Ez a kifárasztásos technika a demokrácia megcsúfolása, szerintem, ezért régóta szerettem volna, ha ezen változtatunk. A kerületi SZMSZ szerint képviselő nem szólalhat fel a közmeghallgatásokon, ezért táblákat nyomtattam és osztottam ki:

KEZDJÜK A KÉRDÉSEKKEL A KÖZMEGHALLGATÁST!

Ha egyetért, tartsa fel a táblát!

Párbeszéd Magyarországért

Úgy tűnik sokan voltak, akik egyetértettek.

Erre válaszolva elmondtam, hogy én nem pusztán egy prezentációra gondoltam, hanem egy részletes beszámolóra arról, hogy az eredeti projekttervből mi valósult meg és mi nem. Ami nem, az miért nem, ami igen, az hogyan és mennyiért.

Polgármesterünk szerint a projektről nagyon sok dokumentum van, amit én kérek, az a munkatársak csuklóztatása.

Csaknem 10 milliárd forint közpénzről van szó - csuklóztatás, ha tudni akarjuk, mire költötték?

A testületi ülésről készült rövid beszámolóm itt olvasható.

 vnm

Kép: vezess.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eokoskodas.blog.hu/api/trackback/id/tr2811691399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása